2014. június 20., péntek

Augusztus 25 ~Clary Naplója~



"Drága Naplóm!
Ma költöztünk ide ebbe a Budai Gellérthegyi házikóba. Nagyon tetszik. :) A házban külön szobám van egy zeneszobával, egy próbateremmel, egy stúdióval, és egy mini színházzal.A ház maga is hatalmas.A költöztetők úgy félórája rakodták ki az utolsó holmikat.Anyu szülőin, apu meg szereli össze a tévéket a netet meg a többi ilyen cuccot.Anyutól az új suli miatt kaptam ezt a naplót, hogy leírjak mindent ami velem történik. Lépteket hallok lentről, anya hazajött a szülőiről! :)
***
Anya a miután hazajött a szülőiről,ezeket a dolgokat tudtam meg az iskoláról és az osztálytársaimról:
1,Az iskola teljes neve: Szent Abigél Musical és Filmművészeti Gimnázium
2,14-en leszünk
3,Lesznek rajtam kívül még külföldi diákok
4, Izzy is az osztálytársam lesz!! \o/
5,26-30.lesz a gólyatábor
-Anya! - nézek fel az olvasásból
- Tessék kicsim?
-Hányadika van ma? 
- Jaj tényleg a gólyatábor holnap kezdődik! Az osztályfőnök azt üzeni, hogy csak a legalapabb dolgokat vigyétek mert mindent megfogtok kapni!
- És hányra kell az iskola elé érnem?
- Ott van a papiron mellette!




-Hű azért korán kell kelni! - mondtam szomorúan
-Nem baj,nagy buli lesz! Gyorsan pakolj össze! - mondta anya és már indult is kifelé
-Anya! Áthívhatom Izzyt, éjszakára és akkor reggel együtt megyünk! -kérdeztem
- Mindjárt felhívom Roseot és megbeszéljük, na pakolj gyorsan! - mondta és ezzel távozott
Fél óra múlva már a bőröndöm cipzárját húztam, mikor egy alak beront az ajtómon és rámveti magát.Csak egy ember lehet...
- Izzy!!!!!! Tehát elengedtek! Szállj le rólam te sózsák! - mondtam neki röhögve
-Jujj de jó holnap megismerjük az új osztályunkat :)
- Ja én is várom, olyan jó lesz :)
- Kinyithatom az ablakot?
-Persze - mondom mosolyogva és visszafordulok a bőrönhöz
Izzy odament és szerencsétlenkedett egy sort az ablakkal. Addig szerencsétlenkedett míg felálltam a bőrönd mellől és kinyitottam az ablakot. Kintről hangos röhögés hallatszott.Kinéztem és mint megláttam egy kosárpálya van mellettünk.A pályán egy csapat fiú és pár lány ült. Páran kosaraztak,de volt egy fiú akit a lányok körbeültek és hallgatták ahogy gitározik és énekel. Mesés hangja volt a srácnak.Már egy ideje bambultam a fiúra és a barátaira mikor egy kéz megbökte a vállam.
-Clary mit nézel annyira???-kérdezte Izzy
-Ja semmit - még utoljára odanéztem és láttam, hogy a fiú abbahagyta az éneklést, és engem néz.Valamit mutogatott.Kérte a telefonszámom.De miért??Gyorsan elmutogattam neki a számom,és becsuktam az ablakot.Fél perc múlva jött egy SMS.


A gitáros fiú kért minket,hogy menjünk le köreikbe.Érdekes kérés de lemegyünk.
-Izzy öltözz megyünk!
-Hova?
-Le a kosárpályához.
-De olyan késő vaaan és holnap meg korán kelüüünk-nyavajgott Izz
-Gyere már csak lemegyünk pár perce és már jövünk is.Húsz perc.Max
-Oké :)
Lementünk a pályához. Az egyik lány izgatottan súgott valamit a barátnője fülébe
majd futva elindult felénk,majd Izzy nyakába ugrott.
-       Izzabelle Ligtwood, de rég láttalak-köszönt nevetve a lány
-       Katniss? Katniss Everdeen? Tényleg te vagy az? – ismert rá a lányra Izzy – Mi van veled? Hogy-hogy itt vagy?
-       Hát, nyomoztam egy kicsit a családom múltjába és kiderült, hogy apa egyik testvére itt él Pesten. Úgy, hogy felvettem vele a kapcsolatot,és holnap találkozom vele. Hát nem szuper J
-       De, ó bocsánat be se mutattam a barátnőmet.Katniss ő itt Clary.Clary ő itt Katniss
-       Nagyon örülök,hogy megismertelek – mondta Katniss
-       Én is – mondtam -  Nagyon csinos vagy, jó a hajad.
-       Jajj,köszi ma lett befestve,eddig szőke volt
-       Katniss – szólt Katniss mögül egy hang – Nem akarsz bemutatni a barátaidnak?
Időközbe csend lett, mindenki minket figyelt.
-Jajj de, bocsi Domi – mondta Katniss – Többiek ők itt Clary Fray és Izzabelle Lightwood. Barátok, lehet bízni bennük.
-Remélem is. – ugrott le egy fiú a kerítésről – Sziasztok! Én Milán vagyok. Az a „szépfiú” ott,Balázs. A másik szépfú a gitárral az ölében meg Dominik alias Domi.A lányok közül néhány fontosabb:Katnisst már ismeritek,ők ott Malia,Sarah és Luca. Ez a mi kis csapatunk.Be szeretnétek lépni?
- Én szívesen – mondtam mire Izz is helyeselt, hogy ő is szeretne – vannak feltételek?
-Nincsenek – mondta Milán – Ja várjatok egy van. Érezzétek jól magatokat.
-Kösziiiii – mondtuk egyszerre. Izzy elkezdett beszélgetni Katnissel és a lányokkal. Balázs és Milán  valami filmről beszélgettek.Csak Domi hangolta magányosan a gitárját így gondoltam odaülök mellé.Mikor leültem utána még pár percig hangolt,majd felnézett rám és elmosolyodott.Kifejezetten helyes volt fekete hajával,és zöld szemeivel.Mikor elmosolyodott apró nevetőráncok jeltek meg a szeme sarkában.Egy igazi Not Bed Boy.
-Szia! Clary. Ugye? – kérdezte
-Igen te meg Domi – folytattam a ki vagy te? játékát – Hallottam az ablakból mikor énekeltél. Nagyon szépen kísérted magad a gitárral. Mióta játszol gitáron?
- Kiskoromban apám nagyon erőltette a zenét.Ezért elkezdtem gitározni.Te játszol valamilyen hangszeren?
-Hát tavaly kezdtem el tanulni én basszus gitározni. Még nem vagyok egy virtuóz de már haladok vele. – mondtam mosolyogva – Bár a legnagyobb tudásom az a RHCP – Can’t Stop
- Azt nem ismerem, majd megtanítod – kérdezte bociszemmel

- Hát persze – mondtam és méllyen a szemembe nézett. Éreztem,hogy aznap elindult valami közöttünk.Az biztos,hogy egy jó barátság kezdete de még lehet több is?


Sziasztok! Először is bocsánat a rengeteg késésért. Másodszor köszönöm a rengeteg látogatót :) . Remélem tetszik ez az első rész és ha erre jártok hadjatok magatok után nyomot. Jó olvasást! xx:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése