2014. június 22., vasárnap

Augusztus 26~ Gólyatábor első nap

„Drága naplóm! 
Itt vagyunk Füreden,a gólyatábor első napján.Leírom, hogy mi történt ma.
Reggel háromnegyed8kor kipattantunk anya kocsijából fejenként egy bőröndel meg egy hátizsákkal+ nálam volt még egy gitártok Izzynél meg egy hűtőtáska.Nyolckor már mindenki ott toporgott.Volt pár ismerős arc, méghozzá a tegnap esti fiúk Milán,Balázs,és Domi.Este vele nagyon jól elvoltunk.Sokat beszélgettünk,és a kosárlabda alapjait is elkezdte tanítani nekem. Élveztem a tanulást, mert éreztem,ahogy közel hajol az arcomhoz a lehelletét, a puha haja csiklandozza a fülemet.Látszik rajta,hogy a nyáron volt gyúrni mert kezein izmok dagadnak.Még a tegnap este folyamán Milán és Domi dobóversenyt rendeztek így lekerült róluk a pólójuk is.Azok a kockás hasak…De térjünk vissza a gólyatáborra.Miután „regisztráltuk” magunk az ofőnél,megkezdődött a bemutatkozás.Kiderült,hogy 5en vagyunk úgymond „külföldiek.Az osztályban a lányok vannak kissebségben.Nyolckor megérkezett a busz amire felszálltunk és kövezkezett 4 óra alvás.***Mire felébredtem a busz már Füred utcánin kanyargott.Felültem az ülésen és körbenéztem.Az osztály nagyrésze aludt (mint ahogy mellettem Izzy is).A busz párpercen belül egy hangos zökkenéssl megállt.Ahogy kinéztem az ablakon gyönyörű látvám tárult elém.Kiderült,hogy egy par menti hotelba leszünk elszállásolva.2db szobát kaptunk külön a lányok külön a fiúk révén.Gyorsan lepakoltuk a cuccainkat, felvettük a bikiniket és rohantunk is a víz felé. A fiúk már ott voltak és amikor megláttak minket elkezdtek fröcskölni.Mire a lépcsőig elértünk már csurom víz voltam.Pillanatok alatt a vízbe ugrottunk és jött az ellentámadás.Miután meguntuk a csatát, valamelyik fiú kitalálta,rendezzünk kakasviadalt, de egy fiú egy lány verzióba.Láttam, hogy Domi szinte alig észrevehetően int magafelé, hogy legyek vele párba.Odaálltam mellé ő meg finoman megszorította a karomat.Erre én felnéztem rá ő meg elmosolyodott.Egymás szemébe nézhettünk már egy ideje mert Milán éles hangja riasztott fel minket.
-      Hé gerlepár! Ne most tartsatok farkasszem néző versenyt.Most kezdődik a viadal! – mondta
Gyorsan félrenéztem az arcom rák vörös lehetett.Megnéztem a párokat.Izzy Milánnal Zoé Bencével,Emma Finnel, Lena Balázzsal, és Lilla Botival volt párba.És a kakasviadal bírói és szakkommentátori szerepet Stuart, és Freddie vállalta el.Ők kitalálták,hogy vegyük videóra az egész viadalt.
- A kamera forog 3 2 1 – mondta Stuart - Forog
-Hölgyeim és uraim kezdődjék a 9/D első kakasviadalaaaa – rikkantotta el magát Freddie
- Élőben jelentkezünk innan az északi partról,Füredről, ahol már felsorakoztak a versenyzők akik nem mások mint a Szent Abigél Gimi 9/D osztálya.Az osztály most van gólyatáborba így a valaki most láttja először a partnerét.Ez így vicces lesz szerinted is Freddie? – kérdezte Stuart
- Igen, egy igen izgalmas délutánnak nézünk elébe kedves Stuart – mondta Freddie – Nos akkor nézzük is az első küzdő párt,a párok sorrendjét a gép dobja ki. Stuart indítsd a pörgetőt
-Rendben Freddie – mondta Stuart és megnyomott a telefonján egy gombot – Tehát az első viaskodó pár nem más mint…Izzy és Milán az ellenfelük pedig – megint nyomott valamit a telefonon – nem más mint Emma és Finn – az említettek elindultak Freddie felé
- Akkor szabályok: az alsó nem használhatja a kezét,nincs durvulás,az nyer aki beleesik a vízbe lökéssel. Érthetők a szabályok? – kérdezte Freddie
- Részünkről oké! – mondta Izzy mire Milán bólogatni kezdett.
- Részünkről is – mondta Emma – Kezdjük!
- Porig alázunk benneteket – rázot kezet röhögve Milánnal Finn
-Oh tényleg – mondta Milán –Majd meglátjuk!
A két „csapat” felsorakozott egymással szembe.A fiúk felvették a nyakukba a lányokat és meghallottuk a hangot.
-      A játék hamarosan kezdődik 3 2 1 – és dudaszó ezzel az 1 perc és nyersz szöveggel a két fiú a lánnyokkal a hátukon elindult egymás felé.Ekkor Stuart elkezdett kommentálni.
-      A két csapat egymás felé tart és úgy tűnik Milánék támadják meg a másik csapatot.Egyenlőre Emma jól kapaszkodik de vajon meddig? Kibírja a harcos Izzy támadásait? Úristen most hatalmas fordulat veszi kezdetét a játékba.Emma újult erőre kapott és most Izzyt tolja hátrafelé.Ebből még baj is lehet. De szerencsére nem lesz baj mert Izzy visszanyerte az egyensúlyát és ahogy elnézem kezdődik a végjáték…- Stuart mondta tovább a történéseket de nekem más terelte el a figyelmemet.Méghozzá a mögöttem álló Domi.Fogta magát és a keze a csípómet átölelte a feje meg a fejemen pihent. Fölnéztem rá ő meg csak elmoslyodott és elkezdett suttogni.
-      A viadal után mit csinálsz? –kérdezte suttogva
-      Úgy igazából semmit,csak Izzyvel terveztük, hogy kiülünk napozni de mért kérdezed?
-      Gyere a viadal után ahhoz a fához – mire a parton rámutat egy misztikusnak tűnő fára – Beszélgessünk egy picit oké?
-      Oké – mosolyodtam el
A párbaj időközbe végetért Milán épp Izzyvel ugrált Emma meg a víz alól jött fel Finn  meg csak fogta a fejét.
-Az első párbaj győztesei tehát: IZZY ÉS MILÁN – mondta Freddie
-Lássuk kik párbajoznak a második menetben – mondta Stuart – az egyik pár…Clary és Domi a másik pedig …Lilla és Boti és már most mondom,hogy kik készüljenek – mire a telefonján rányomott az újraszámlálóra – a következő menetben majd Emmáék és Lenáék fognak viaskodni. Utána… - de ezt már nem hallottam mert Freddie magához hívott minket és ismertette majd elfogattatta a szabályokat.Ezek után felálltunk egymással szembe én még odafordultam Domihoz,hogy van-e taktikánk? Erre Domi csak annyit mondott:


-Az a taktikánk,hogy olyan leszel mint tegnap a pályán! oké? Na gyere mindjárt kezdődik a párbaj. Háromra ugorj 1 2 3 – és felkapott a nyakába.Innentől az események felgyorsultak körülöttem.Amint felharrsant a dudaszó Domi őrült rohanásba kezdett és már arra eszméltem föl,hogy Lilláék üvöltve közelednek felém.
Sziasztok! Nagyonnagyonnagyon köszönöm ezt a rengeteg látogatót és, az egy rendszeres olvasómat.Úgy gondoltam a gólyatábort 4 részre osztom de ebből a második részt még ma fogom hozzni.:) Jó olvasást és hagyjatok nyomot majd a blogon.
                                                                                                                 xx. D

5 megjegyzés: